Wednesday, December 15, 2010

Berkongsi Berita Gembira!! Puan Irda, Trader Damansara

Pada sabtu lepas, kami telah bertemu dengan trader baru kami di Bangsar Village. Puan Irda dari Damansara. Alhamdulillah, kami dapat feedback yang bagus dengan program aturan dietery kami. Di bawah ini adalah feedback dari beliau , dan telah di edit oleh pihak stokis mengikut kesesuaian ayat :)

"Alhamdulillah, dalam masa 9 hari saya mengambil produk litchin ini saya telah kehilangan 6 kg. Berat sebelum saya mengambil Litchin adalah 135, tapi kini selepas habis 1 set Litchin berat saya sudah turun 129kg. Kini saya lebih semangat untuk meneruskn program penurunan berat badan ini mengikut dietery yang di sarankan oleh pihak stokis/konsultan"
-Puan Irda, 28 Tahun- Memiliki 2 cahaya mata kembar :)

Kami doakan semoga Puan Irda akan lebih bersemangat dan berjaya dalam program Litchi bersama group kami. Tahniah buat beliau :)


No comments: