Friday, December 3, 2010

Kongsi Berita Gembira!! Perkongsian dari Seorang Isteri Jurutera Kanan Sykt Telekomunikasi

Author : Puan Roshaini (IP: 000000.jb04-home.tm.net.my)
E-mail : roshainiazim@yahoo.com
Whois  : http://whois.arin.net/rest/ip/60.48.40.246
Comment:
Saya bersama suami tercinta.

 Saya ingin berkongsi cerita kisah suami saya yg juga salah seorang trader debella litchin En Azamazim. Sebelum ini beliau langsung tidak percaya dengan semua product untuk menguruskan badan atau product kesihatan yg boleh mengurangkan kolesterol dlm badan. Setelah saya ambil selama 20 hari beliau pun bertanya pada saya, sepanjang saya makan product litchin ini ada site effect tak. Saya pun ceritakan segala pengalaman saya dlm masa 20 hari makan product litchin ini. Memang ada sedikit2 pening dan susah hendak tidur tapi lama kelamaan semua itu hilang. Kesannya saya telah kurangkan berat badan saya 12kg dlm masa 20 hari. Yang penting sekali berat lemak saya kembali normal.

       Suami saya, En Azam terus bertanya pada saya “boleh tak kalau abang makan ?” inilah soalan beliau kepada saya. Saya menggalakkan beliau mengambil Fiber saja kerana walaupun beliau seorang yg kurus tetapi Visceral Fat beliau amat tinggi, pada hari raya lepas VF beliau adalah 9.

       Sehari selepas beliau makan fiber, beliau rasa teruja dengan keberkesanan product ini. Beliau terus meminta untuk makan satu set Litchin (Fiber dan Enzim). Setelah beliau makan kedua-duanya, badan beliau rasa lebih ringan, perut dah mula mengempis dan yg penting otak amat cergas. Maklum saja beliau bekerja di pejabat yang memerlukan beliau berfikir dengan pantas.

      Setelah lebih 3 minggu dia makan secara berselang-seli product ini, saya ambil bacaan komposisi badannya menggunakan InnerScanner, dan Alhamdulilah VF beliau telah turun kepada 6. Sehinggalah sekarang beliau masih terus mengamalkan set litchin ini walaupun tidak kerap dalam seminggu dia ambil hanya 3 kali sahaja.  Walau bagaimanapun, Terima kasih Litchin kerana kesan dari pemakanan ini membuatkan suami saya lebih yakin dengan product ini. Sekarang dia juga telah menjadi salah seorg trader debella litchin yang sah.

No comments: