Sunday, January 2, 2011

Tentang Kami...

....cikrose ni memang lah seorang yang gemuk dari kecil. Tak pernah pun merasa saiz pakaian S ke M ke… L kadang2, XL, selalu. XXL baru nak bermula di tahun 2010, tapi mujur dah insaf… Okeh jom cikrose kongsikan lagi kisah kegemukkan cikrose sebelum cikrose bertemu dengan insan yang luar biasa dan telah men”transform” kan cikrose dan sahabat....


 Dari ini...



ke ini...



 **********************


....Berbeza dengan cik rose, saya adalah seorang yang asal nya kurus. Dari kecil, saya memang seorang yang selim melim. Dari umur sehari hingga lah umur saya remaja, saya tidak pernah berbadan size besar. Akan tetapi, hanyas selepas saya pulang dari belajar di luar negara, secara tanpa saya sedari, saya telah berjaya membina badan sehingga lah hampir 90kg. Izinkan saya untuk membiarkan gambar saya bercerita tentang diri saya.. :D ....


 dari ini..


ke ini...



Ikuti kisah kami lebih lanjut di sini 

No comments: