Wednesday, March 30, 2011

Penghantaran Hanya di Buat Selepas Menerima Bayaran


*Ini adalah sticky post..sila scroll kebawah untuk berita-berita terbaru*

Kami adalah stokis, trader dan konsultan yang SERIUS. Sekiranya anda ingin berurusan dengan kami, kami berharap anda juga SERIUS

Kami hanya akan membuat penghantaran hanya selepas pembayaran di terima. Ini adalah kerana:-

1. Kami perlu mengeluarkan barang dari stok atau mengambil barang dari HQ
2. Kami tidak mengenali anda tetapi anda mengenali kami berdasarkan gambar yang tersiar di laman web ini
3. Kami perlu memastikan bahawa masa yang di peruntukkan untuk seseorang pelanggan tidak lah di bazirkan dengan pelanggan BACKOUT BUYERS. 
4. Kami perlu mendapatkan jaminan dan bukti bagi menyatakan anda adalah pelanggan yang benar-benar serius. 

Kenapa anda tidak perlu risau dengan kami?

Seperti yang anda sudah sedia maklum, gambar CIK ROSE, CIK ELENA, PUAN ROSHAINI dan juga PUAN FADHLUNNISA` telah tersiar di dada akhbar dan majalah untuk promosi LITCHIN, jadi bermakna kami adalah seorang stokis, trader dan konsultan yang serius berurusniaga. Bagi nama-nama trader yang lain di bawah stokis kami, mereka juga serius dalam berurusniaga dan kerana itu kami menyiarkan gambar mereka juga bagi jaminan kepada anda. Seandainya mereka tidak bertindak sebagai konsultan yang bertanggungjawab, anda sebagai pengguna boleh melaporkan kepada pihak Stokis kami sendiri untuk tindakkan lanjut.

Kesemua trader kami (termasuk kami sendiri) telah menghadiri kursus debella litchin yang telah di anjurkan oleh pihak syarikat Debella. Oleh itu, anda sebagai pengguna baru tidak perlu rasa risau dan bimbang dengan pengambilan produk ini. Kami akan memberikan tips-tips dan dietary pemakanan yang sempurna untuk anda mendapatkan berat badan ideal anda. 

Semoga dengan penerangan ini, pihak pelanggan dapat memahami mengapa kami perlu untuk menerima pembayaran dahulu sebelum membuat penghantaran. Kami faham sekiranya kami berada di tempat anda sebagai pembeli kerana kami juga pembeli/pengguna seperti anda, tetapi adakah anda memahami kami sebagai penjual kerana kami percaya anda tidak pernah berada di tempat kami....

Tepuklah dada tanya lah selera...

Jadi, ingat ya semua...kami tidak menerima Backout Order dan kami hanya membuat penghantaran hanya selepas pembayaran di buat. terima kasih. 




No comments: