Sunday, January 30, 2011

Kami berjaya melahirkan 2 lagi konsultant dan pemimpin yg berjaya.. :)

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua,

Bertemu kembali kita di area De Bella :) apa khabar semua? kami harap pembaca semua dalam keadaan yang sihat dan masih meneruskan diet anda...pada yang masih belum, mari bersama-sama kami ya...tak rugi tau.

Untuk pengetahuan semua, pada hari ini, buat sekian kalinya, pihak HQ membuat kursus trader. Alhamdullilah ianya berjalan dengan jayanya. Dan downline kami dari Johor, Puan Roshaini dan Puan Fadhlunnisa hadir membawa 2 orang downline mereka.

Puan Roshaini dan Puan Fadhlunnisa adalah pengguna LITCHIN sebelum mereka decide untuk membuat perniagaan ini. Biarkan gambar di bawah bercerita tentang mereka :)

Enjoy...


(Puan Roshaini suatu ketika dahulu )





 
(Puan Roshaini - terkini )



(Puan Fadhlunnisa' - suatu ketika dahulu)


 

(Puan Fadhlunnisa' - Terkini)





Jadi, anda tak mahu ke berubah seperti kami? Seperti Puan Roshaini dan Puan Fadhlunnisa'? Jangan tunggu lama-lama...Mari kita bersama mengubah kehidupan kita di tahun 2011 ini ke arah yang lebih sihat dan ceria... :)

Pada sesiapa yang ingin mendapatkan LITCHIN boleh hubungi kami di:

Skudai, Johor :  019 6276000 ( Service Centre  &  Konsultant Puan Roshaini

Pasir Gudang : 010 7018141 ( Stokis & Konsultant Puan Fadhlunnisa')


Kami Pasti Boleh Membantu Anda Untuk Merialisasikan Impian Anda :)



2 comments:

azim said...

Dua mama yg vogue tu jadi macam tu di sebabkan oleh nasihat dari 2 anak dara yg comel2 tuh. Berkat izin drpd Allah dan juga keyakinan kami terhadap product debella.Kami berjaya menurunkan berat badan di samping menjaga kesihatan dan kecantikan kami. Thank You Allah ...and thank you debella & my sweet little sister..Cik El & Cik Rose.

Stokis CikRoseL said...

tahniah buat puan roshaini dan puan fadhlun di atas pencapaian u all... love u all so much.. muah!!